Behoefte aan extra ondersteuning binnen de afdeling Burgerzaken aan de balie? Dan wilt u daar natuurlijk de juiste persoon voor kiezen; hij/zij is tenslotte het visitekaartje van de gemeente. Het vakgebied is doorlopend in ontwikkeling en een nieuwe collega inwerken is arbeidsintensief. Wij bieden de oplossing met ons traineeship Burgerzaken! In een periode van vier weken kunt u een volwaardige medewerker aan uw frontoffice toevoegen zonder dat u uw eigen team belast met het inwerken.

Wat kun je van ons verwachten:

  • Professionele begeleiding aan de balie door onze eigen coach gedurende 4 weken, 2 dagen per week
  • Excellente werving op basis van de behoefte in uw team
  • Theoretische ondersteuning in de vorm van de B0 Startersmodule inclusief NVVB certificering
  • Geen kosten tijdens de inwerkperiode, een gereduceerd tarief van €37,50 in de eerste 4 weken daarna en opvolgend een tarief van €50,-
  • Mogelijkheid tot maatwerk: we zorgen er samen voor dat uw team perfect op orde is
Heb je een vraag? Of wil je advies krijgen? Wij staan voor je klaar!

Contactgegevens

Onze collega's staan je graag te woord. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Wil je graag een afspraak op een ander tijdstip? Dat is mogelijk! Neem dan wel even contact op met ons.

Adres hoofdkantoor:
Zuijdher Overheid
Kranestraat 33
5961 GX  Horst
Nederland

Telefoon: 077 208 4000
Mail: info@zuijdher.nl